Heavenly Sword

En snygg brud i lyxförpackning. Eller ialla fall med sparsamt lite kläder och ett överdimensionerat svärd på ryggen. Kan man önska sig mer?
Ja, tyvärr kan man faktiskt det. När jag inhandlade det här spelet, låg det i rabatthyllan och såg så där smått skyldig ut. Som om den borde gjort bättre ifrån sig, men ändå inte är tillräckligt dåligt för att missa.
Och ungefär där någonstans är jag. Jag grämer mig inte över att spelat det, men den ger mig inte tillräckligt mersmak för att orka sätta i skivan och klara sista bossen, vilket antigen är ett dåligt tecken, eller helt enkelt ett bevis på min totala lathet
Det här ett spel som personifierar repitivitet, utan att för den delen bli allt för tråkig. Det är ju trots allt rätt skoj att hacka sönder horder av motståndare och vara så där övergrym som man bara kan vara i ett tv-spel.
Men någonstans på vägen tröttnar jag och spelet räcker inte hela vägen fram. Helt klart värt de 199kr jag la på det, men inget som ligger mig varmt om hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0