En hel massa spelrecensioner

Ja, inte har jag skrivit alla dessa idag. Jag satt och skrev en recension på en spelsida nu under morgonen och kom på att jag gott och väl kan låta samma recensioner även pryda min smått ouppdaterade blogg också. Jag borde eventuellt fixa lite bilder också, men då internet här är smått långsamt, får jag kanske göra det när jag kommer hem.

Så, vad händer annars i mitt liv just nu, förutom att skriva en hel massa spelrecensioner?

*Kickboxningen är i full gång. 4 ggr i veckan och tempot ligger i hög fart. Skadade näsbenet på träningen i onsdags, så kommer få ta det lugnt med sparring ett par veckor, men förutom det känns det riktigt bra i kroppen nu
*Styrketräning. Obefintlig just nu. Hinner helt enkelt inte med och har inte den motivationen som behövs. Får se om det kommer tillbaka lite senare.
* Läsning. Just nu är det Dan Browns bok: Änglar och demoner. Jag har inhandlat hans senaste bok, men ville läsa klart den här innan jag hoppar på den. Än så länge gillar vi boken, även om det faktiskt känns konstigt läsa på svenska.
*Vänner. Rullar på. Aw i fredags med goa gubbar och fest med Rockband på lördagen. Precis så vi vill ha det.
* Kärleken, du, så mycket info lämnar jag inte ut här.. hehe ;)
* Arbetet. Ja det är ett 8-16 jobb och jag trivs bra här. Lite nya utmaningar i horisonten som vi hoppas på, så får vi se vad som händer.

Så det verkar som om livet rullar på ganska bra, precis så det ska vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0