Vad är det som definierar dig som person?

Jag tänker, därför existerar jag.
Är vi summan av våra handlingar, eller summan av våra tankar?
När vi föds är vi tomma blad som fylls med information under årens gång.
Men vad är då resans mål? Eller finns det inget mål, utan endast en resa som ska göras?

En jakt på äkthet, en jakt efter känslor. Att få uppleva livet. att känna att jag existerar, det kan ibland vara ett mål i sig.

Jag har nog aldrig haft några drömmar om vad jag vill bli. Eller jo, det fanns säker många saker som jag ville bli, men jag har inget direkt mål med mitt liv. Jag vill uppleva så mycket som möjligt, leva mitt liv fullt ut, men förutom det, vet jag ej

Har en tendens att bli "djup" när jag får tid för mig själv. Vet dock inte vad jag ska göra med denna djuphet. Känner mig för outbildad för att kunna applicera den på ett bra sätt.

Well well, åter till filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0