Philips hts-6515



Nyinköpt för någon vecka sedan. Har letat efter ett bra stabilt 2.1 system då lägenheten inte passar för 5.1system.
Var också i behov av en ny dvd-spelare, men kände inte motivation till att köpa en blueray-spelare.
Kollade runt en del under ett par veckor och ramlade flera ggr in på det här systemet.
Bra pris, ca 3000kr och utlovade en klart godkänd kvalitet på ljud och med dvd-spelare.
Lite osäker var jag, då jag inte ville lägga pengar på något som sedan visar sig inte hålla måttet.
Men till det priset tyckte jag det var värt att testa och jag ångrar inte det.
Har testat systemet en del under gårdagen och jag är mycket nöjd. Bra klart ljud och en bra baslåda. Passar perfekt till film och ger bra högt ljud redan på 50% av styrkan. Även till tv fungerar den mycket bra och jag har faktiskt inget direkt att klaga på.
Enda problemet jag har än så länge är hur jag ska lyckas koppla ihop allt så jag får bra ljud.
Hdmi-kabeln går till tv:n och via den kan jag spela upp ljud och film när jag kolla på dvd-spelaren.
Ljud från tvprogram tar jag via scart från tv-boxen.
Dock vet jag inte hur jag göra när jag vill ha ljudet från tex datorn, eller x-boxet. Men jag får väl gå tiill Hi Fi klubben eller något och fråga antar jag

Ger ialla fall denna 4 av 5 stjärnor. Du får ett bra stabilt 2.1 system för billig peng, vilket aldrig är fel :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Du borde nog kolla med stället där du köpte din anläggning. De vet säkert hur du bäst kopplar in xboxen mm

2009-07-14 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0