Nej, då återgår vi till normaliteten igen

Jag tycker verkligen det är riktigt roligt att skriva på engelska. Det är utvecklande och en utmaning.
Men jag märker att det också hämmar mig i mitt skrivande. Jag tycker ju trots allt att det är rätt roligt att sätta mina tankar på print, helst då genom datorn då min skrivstil är under all kritik.

Men vad ska jag då skriva om? Jag vill ju trots allt skriva om saker som får människor at reagera, som får dem att läsa min blogg och ta sig en tankeställlare.

Vad kan jag något om då, var har jag mina specialiteter? Bra fråga. Jag kan en hel del om religion, eller ialla fall kristendom och bibeln. Historia är jag dock värdelös på, så det beror ju till viss del på vilka bibliska frågor det är.
Jag kan en del om träning och kostlära. Självlärd, så vet inte hur tung den kunskapen är. Dock tycker jag det är riktigt roligt med det och tycker om att lära mig.

Just nu känner jag mig rätt sugen på att ta upp bloggandet igen på seriös nivå, men vi får väl se hur det går med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0