Lördag och helt utan planer

Ja du, det är inte ofta det händer.
Här sitter jag en lördag eftermiddag och har ingen aning om vad jag ska ta för mig.
Alla verkar vara upptagna eller bortresta, jag har jour och måste därför själv ta det riktigt piano och inget verkar direkt roande.
Damen är borta ett par dagar så sitter här alldels ensam och känner mig förtvivlad :)
haha, nej riktigt så illa är det inte. Ska nog reda mig själv.

Sitter och dricker lite redbull här nu, ska ut och springa lite snart tänkte jag, blir nog inte superlångt, men 2,5km ialla fall, så jag känner att jag lever.
Blir antagligen en film eller två efter det. Eventuellt kanske jag ska sätta mig och ägna mig åt min artistiska ådra och måla lite på warhammergubbarna. Nått ska man ju göra med sin fritid.

Well well, away we go

edit: Precis hemkommen från ca 3km joggning. Fan, glömt hur jobbigt det är att springa... Red-bullen hjälpte inte det minsta. Inte van vid allt det där sockret, så blev mest bara seg i kroppen. Back to sockerfritt då.
Sitter här och eftersvettas. Borde kanske duscha lite också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0