Så, hur känns det egentligen?

4,5 veckor har gått sedan jag var på jobbet. Det känns som en halv evighet, samtidigt som det bara var en kort stund sedan. Det ska bli kul att komma igång och göra något speciellt med dagarna igen. Jag hoppas bara det kommer ge mig en bra utmaning som jag tar tag i! Känner mig redo för arbetsrelatierade utmaningar igen. Ge mig en svår nöt att knäcka, eller ny kunskap som måste smältas. Ska bli kul och se om något förändrats på de veckor man varit borta, men antar saker kommer vara ungefär samma.
Börjar första veckan med jour på jobbet, vilket är rätt bra. Då kommer jag in i jobbet direkt, samtidigt som det är skönt att ha gjort det. Jouren är skoj, men samtidigt till viss del störande då jag alltid måste tänka jobb och inte riktigt kan slappna av. Men det är nice med den ökande känslan av ansvar :)

På tal om inget annat, fick lite färg på huden när vi var på Gotland. Solade inte ryggen nämnvärt, då jag inte vill förstöra tatueringen det första jag gör. Ska tillbaka till studion om ett par veckor, då de ska fylla i eventuella fläckar där bläcket inte tagit.

Danskursen börjar på tisdag. Är helt klart livrädd för det :) Har varit smått sugen på att hoppa av flera ggr, men ska bli riktigt kul. Där kan vi snacka utmaning, då jag inte är speciellt bra på att dansa. Men det ska bli kul :)  Och det värsta som kan hända är ju att jag gör bort mig totalt, och det lär ju inte vara dödligt.

Saknat kickboxningen en del. var ca 5 veckor sedan jag var där, då jag medvetet valt att ta det lite lugnare på semestern. Mitt första pass blir i morgon, teknikpass. Ska bli intressant se hur den avancerade gruppen är upplagd och hur mycket arbete vi får räkna med att göra. Så länge jag utvecklas och blir bättre är jag nöjd. Siktar på orange bälte till jul, men vi får se hur det går med det :)

Well well, på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0