Hösten 2009 börjar nu

Imorgon är det dags igen. Allvaret, rutinerna och allt annat som följer när arbetat börjar igen.
Semstern har varit underbar. Skulle aldrig säga nej till mer semester, men känner mig riktigt nöjd och glad med allt som hunnits med :)
Det mesta lär väl synas på bilder och likande på pixbox eller facebook inom kort, men det tar vi senare. Nu ville jag mest bara skriva av mig. Saknat att sitta framför en dator och bara skriva lite. Ganska rogivande trots allt.

Gymmet om ca 20 min. Standard styrketräning får det blir. Ska nog köra på bröst/triceps idag.
Veckan som kommer innehåller: kickboxning 2ggr, dans 1gång och helst styrketräning 3ggr. Sen har jag jouren också, så blir en mycket lugn och städad vecka... Precis så det ska vara efter semestern.

Nej, nu vidare till Eureka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0